Livrare si retur
Livrarea se face prin curier rapid. Coletul ajunge direct la adresa dumneavoastră într-un timp scurt (24 – 48 ore – în zilele lucrătoare). Costurile pentru transport vor fi comunicate după finalizarea comenzii, ele fiind diferite în funcție de distanță.
Livrarea în UE și în afara UE se face prin Poșta Română, (5-14 zile). Costurile pentru transport vor fi comunicate după finalizarea comenzii, ele fiind diferite în funcție de distanță.
Dacă pachetul nu poate fi livrat (destinatarul nu răspunde, adresa specificată de dvs. este greșită, etc), veți fi contactat telefonic de către curier. Dacă nu se poate lua contact cu destinatarul, coletele rămân la curierul zonal 3 zile, după care revin la Expeditor.
Pentru mărimile aflate încă în lucru, termenul de livrare este de 3-4 săptămâni.
Nu suntem răspunzători pentru expedieri întârziate, pierderea, distrugerea, deteriorarea, nelivrarea sau livrarea greșită a unei expedieri sau a unei părți din aceasta în cazul în care sunt generate de nerespectarea comenzilor de către furnizori și terți, accidente rutiere, calamități naturale sau alte motive ce pot interveni.
Retur
Asociația Tradiții Textile poate solicita returnarea produselor în urmatoarele situații:
1. Coletele prezintă deteriorari severe;
2. Produsele au fost livrate / facturate greșit. Livrarea altor produse decât cele solicitate trebuie semnalată imediat, iar Consumatorul va refuza recepția. Consumatorul poate solicita returnarea acestuia pentru înlocuire, iar, dacă produsul nu mai este pe stoc, poate opta pentru înlocuire sau rambursarea integrală a contravalorii. Dacă se agreează înlocuirea cu un produs de o valoare mai mare, va plăti diferența, respectiv dacă valoarea este mai mică, va primi o rambursare parțială până la valoarea produsului înlocuitor. Costurile de retur și de transport pentru produsul înlocuitor, dacă este cazul, sunt suportate de client.
3. Produsele prezintă defecte de fabricație;
4. Produsele au mărimi eronat comandate de către Client;
5. Consumatorul are dreptul să notifice în scris comerciantului că renunța la cumpărare, fără penalități și fără invocarea unui motiv, în termen de 10 zile lucrătoare de la primirea produsului. De asemenea, în conformitate cu art. 7 alin. 1 din OG 130/2000, Clientul are dreptul de a denunța unilateral contractul la distanță, în termen de 10 zile lucrătoare de la data primirii produsului/produselor, fără penalități și fără invocarea vreunui motiv. În acest caz, cheltuielile directe de returnare a produselor vor cădea, conform legii, în sarcina Clientului.
6.Dacă se agreează înlocuirea cu un produs de o valoare mai mare, clientul va plati diferența, respectiv dacă valoarea este mai mică, va primi o rambursare parțială până la valoarea produsului înlocuitor. Costurile de retur și de transport pentru produsul înlocuitor, dacă este cazul, sunt suportate de client.